Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Thursday 20 September 2012

Муухай л юм

Хуучин ажилын газрын залуус хуралд иржээ. Гэхдээ өөр хотод.

Хүрэн зээрдээ унаад давхичихмаар л байна. Даанч зориг хүрдэггүй дээ.

Бас ганцхан зориг ч биш юмаа. Тохиргоо энэ тэр бүрэлдэнэ гэдэг юмуу эсвэл юу гэдэг юм бүү мэд.

Эхнээс нь дурдвал:

  • 7-8 залуу дээр ганцаараа хаазлаал давхиад очих бас нээх эвгүй юмаа
  • Өдөртөө ирэх боломжгүй учир буудалд бууна
  • Бичиг, цаас, албан захидал дамжуулах бол хамаа алга
  • Очоод нэг хоолонд орно, баахан пан пан 
За тэгээл зорилго дуусчихаж байгаа юм биш үү. Уг нь тэд ирэхдээ намайг онгоцны буудал дээр тосч байна л гэж бодсон байх. 

Би ч бас тэгж бодож байсан юм. Би эндээс 800 км зам туулж байж очих нь ээ гэсэн чинь тийм хол уу гээд гайхацгаасан. 

За тэгээд бас ч гэж 7,8-уулаа учиртай байгаа биз. Мань мэтээр дутаагүй гэж найдья. 2, 300 км-т бол хамаа алга 2 цаг давхиал очьё. Гэтэл арай л хол юмаа.

Очсоны хэрэг гэвэл миний бодлоор эхнэрүүддээ юм авахад нь туслах байх даа. Тэгээд бодсон чинь 7,8 эхнэрт таарах хувцасыг сонгож би өөрөө амьд манекан болно гээд бодсон чинь инээд хүрчихлээ ва ха ха ха.

Ноднин ирсэн залуучууд эхнэртээ даашинз авна гээд намайг дагуулаад дэлгүүр яваад. Тэгсэн нөгөө эхнэрүүд нь бараг надтай адил болж таараад энийг нэг өмсөөтөх, энийг нөг өмсөөтөх гээд.

Аагүй сонин мэдрэмж төрдөгийн байна лээ ш дээ. Өөрөө өмсчөөл далчигнаж гарч ирээл за энэ эхнэрт чинь таарах нь уу гэхээр нэг л сонин санагдаад байсан юм даа ккккккккккккккккк.



Уучлаарай андууд минь. Очиж уулзах сэтгэл их байлаа. Муухай л юм даа би тээн. Дараа зөндөө ирээрэй. 

Монголд очихоороо ичихгүй хүүе хаая гээд орилоод гүйнэ дээ би. 

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment