Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Sunday 15 April 2012

Төрнө гэдэг чинь бол


Манай ажилын гадаа ирцэн байсан, өнөөдөр
Төрж үзсэн юм шиг ярьвал яажийн...

Манай ээжийн дүү төрөөд, ээж бид 2 эргэх гээд очсон чинь аймаар арзайцан гараад ирсэн. За бие нь яаж байна инаа тираа гэсэн чинь ээ бурхан минь ёстой аймаар дахиж төрхийн биш гэсэн чинь 2 жилийн дараа дахиад төрсөн гэж байгаа.

Бараг л 00 очоол ирэхдээ хүүхэд гарчлаа гээд тэврээд ирдэг хүн байдаг гэсий ш дээ. Тэгж төрвөл зүгээр гаргаал гаргаал байна биз айн.

Тэгсэн дээр  би ингэж зүүдэлжийн. Төрөх гэж байнаа. Тэгсэн нөгөө эрхийн мангар чинь өөрөөрөө төрнө ня ня ня гэж орилоод тэгсэн ээж за тэгвэл араг түшүүлж төрүүлье.

Ийм амархан, ээж бид 2 нэг араг олоол бараг л төрөх тасаг ооё. За тэгсэн ээж гэвт гэвт тэгээл гэвтжий. Аргаа түшээл гэвтээд бай.

Би ч түшээл гэвтжийлаа. Дүлж энэ тэр болоогүй байсан чинь ээж, за тэр гараад ирлээ. Эхнийх нь гараад ирсэн. Ихэрлэнэ энэ тэр айн нөгөөх чинь.

Гүй ээ мөн сайхан төржийнаа гээл ээж бөөн баяр, хүүхэд өлгийдөж аваал. Сайхан аз жаргалд умбаж байсан сэрчвэээ.

Уржигдар нэг хүнээр загнуулаад. Шөнийн ээлжийн ахлагчыг орой 05 цагаас галт тогооноос очиж авдаг байхгүй юу. Тэгсэн би 04-48 гээл гарах гэтэл өдрийн ээлжийн ахлагч чи энэ радиог тэнд аваачиж өг яаралтай гэнээ. Үгүй ээ би хүн очиж авах ёстой гэсэн чинь энэ яаралтай, тэр хүн яахав 05 минут хүлээнэ биз.

Заа тэгдийм байлгүй гээл нөгөөх станцаа өгөөл явсаар байтал 05-10 болчиж байгаам чинь. Оо тэгсэн чинь нөгөө шөнийн ээлжийн ахлагч жаахан алхчихсан зам дээр зогсжийн. Зогстол хаалга хүчтэй саваал орж ирж суулаа.

Би мэндэлтэл өмнөөс:

-Чи чинь 05 цагаас ирж авахаа больцым уу

-Ёстой уучлаарай, маргааш яг 05 цагт ирнээ

-Би чинь бас хийх ажил байды ш дээ

-Уучлаарай.

Би чи ингэсхээл өнгөрөв. Айн тэр тэгээд энэ ингээд гээд олон долоон юм тайлбарлах гэж яршиг. Тэгээд ч би цагаа зохицуулаагүй, миний буруу.

Өчигдөр ёстой гэмшсэн би чинь 04-55 гээд очтол бэлэн болцон зогсжийдийн. Мань хүн ч ааш сайхан жигтэйхэн байна. Надад ширүүн үг хэлсэндээ гэмшсэн бололтой, эргэн дээр элээ суужийн гэдэг шиг юм яриал байлаа.

Би ч яахав, тэгсхээл байдгаараа л давхиж байлаа.

8 comments:

  1. За чи минь удахгүй бүл нэмэх нь дээ, бэлэгшээлтэй л сайхан зүүд байна :-)

    ReplyDelete
  2. Чи минь яаааасан сайхан бээгий хийсэн байна вэ. Ерөөлөөр болоод тийм сайхан дороо төрөөд ихэрлэчихвэл хичнээн сайхан бэ тийма?

    ReplyDelete
  3. тэгээд 4 байвал мөн балалваа :P

    ReplyDelete
  4. Монгол бүсгүй мину, баярлалаа хө. Харин тиймээ нөгөө ТБ чинь ихэрлэвээ гэж дуулдах байх шүү ккк.

    Бөбөг мину, тэгүүл ч нөгөө ТБ чинь дахиад ихэрлэсэн гэнээ. Хөөх дахиад уу щ, Дахийл 2 жилийн дараа дахиал ва ха ха ха ха ха

    Хүн санаа мину, 4 байгуул тэгээл шууд Алдарт эхийн одон аваал. Шууд од болно биз дээ хө.

    ReplyDelete
  5. Болоосой болоосой...

    ReplyDelete
  6. Хүн санаа мину, болно доо болноо гээд дуу хүртэл байна болно доо

    ReplyDelete
  7. Тэгээд хөдөөнөөс ирээд хөдөөрүүгээ Портер дээр суугаад буцдаг уу? :P

    ReplyDelete
  8. Хүн санаа мину, дотор нь суугаад үүүрэглээл буцды ш дээ

    ReplyDelete