Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Monday 23 April 2012

Шинэ машин авахaa больлоо


Шинэ машин авья гэсэн арай л аймаар үнэтай байнаа. 10 000 ам доллароос буухгүй гэжий ш дээ.

За тэгээд жижгэвтэр машин гэвэл 7000 гэж байна. Миний авах гээд байгаа нь 10 000 гэж байна.

Нээх гоё шинэ машин унамаар санагдаал явсан чинь байдаггүй ээ. Тэгээд ч манай Монгол шиг авлаа, мѳнгѳѳ тѳллѳѳ, хувийн хэргээ шилжүүллээ гүйцээ гэсэн юм байхгүй бѳѳн ажил болох юм байна.

Ёстой завтай хүний ажил тэр байх. Ѳнѳѳдѳр засварын газар очоод 190 долларт статчёр аваад 65 доллар ѳгч солиулаад тэгээд татвар энэ тэр нь нэмэгдээд 275 доллар боллоо.

Одоо дахиад битгий эвдрээрэй гээд машиндаа захьцан байгаа. Цаадах чинь ухаантай.

Хуучин ч гэсэн хѳл дүүжилж байвал болоо. Хэн ч намайг хуучин машинтай гэж ярихгүй. Хэн ч миний кабинд суухгүй болхоор бүр санаа амар.

Монголд бол хүүшээ нѳгѳѳ ТБ чинь гачин сарампай юм унацан явжийлээ ш дээ. Ээ чааваас энэ тэр гээл сэдэв гараад ирнэ шүү дээ.

xxx                                  xxx                           xxx                          xxx                               xxx

Сая дэлгүүрт нэг гутал авах гээд. Тэгсэн 2 ширхэгийг авч байхад чинь буудаггүй ш дээ. Энd бол олныг авах тусам үнэ нь ихсээд наачна.

Тэгсэн би 3 удаа үнэ буулгалаа. Тэгсэн чинь худалдагч нь намайг цохиод авчийн. Яажийгаан та чинь гэсэн чинь ямар аймаар үнэ хаядын гэнээ.

Ха ха ха Бээжинд миний сурсан ганц арга энэ дээ. Бээжингийн Торгоны зах болоол даргай даргай шүү дээ.

Тэд үнэ хэлнэ, би 75 хувь буулгаж үнэ хэлнэ. Ѳгѳхгүй бол баяртай. Ээж бас намайг ямар их үнэ унагадын гээд байсан ш дээ.

9 comments:

  1. Пээшгээ 10 мянган янчаан гэхээр аймаар сонсогдож байна шүү. Айлын хүүхдүүдийн халаасанд миний олох гэж чардайж яваа хэдэн төгрөг хоолны мөнгө гээд явж байдаг хорвоо юу гсн хэхэхэх

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хэний халаасанд бэ. Мѳнгѳ нь байвал авчмаар л байна ш дээ. Би чинь харж байсан машинаа 2000 доллараар авна гээд мѳрѳѳдцѳн байсан чинь сэрүүн зүүдэлсэн байна лээ ш дээ.

      Delete
  2. mashaantai oyutan goyimoo kkk. bi visa ticket 2oo avaad ochii nmg gazar uzuulj daahgui biz kkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Манай энэ хотод автобус явдаггүй, Машингүй бол амьдрал зогслоо л гэсэн үг. Том хотод бол энэ машины хэрэг байхгүй.

      Хѳдѳѳ амьдарды ш дээ би чинь.

      Delete
  3. Би бас очий л доо гуруулаа тэний тэх үү?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ир л дээ. Канадын хѳдѳѳ үзүүлье. Миний машинд сайхан Монгол дуу явна даа харин ч.

      Delete
  4. Эээ чи сарампай жийчаантай издээ хэ ха хо хү

    ReplyDelete
    Replies
    1. айлын хүүхдийн машаан гэтэл надаа дугуй ч байхку
      айлын хүүхэд гоё, би айлын хүүхэд болъё....

      Delete
    2. Би эндэхийн хамгийм миа машинтай нь ш дээ кккккккк

      Delete