Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Sunday 1 April 2012

Дуралсаан яаадын


Өнөөдрийн хоол, Орос дэлгүүрийн цагираган боов, Солонгос дэлгүүрийн будааны печеиь, Араб дэлгүүрийн гүзээлзгэнэтэй печень
Гуталчин намайг дуралсан гэж зөв оношилсон байна. Бөбөг намайг дуралсан залуугийнхаа зураг хөрөгийг оруул гэлээ. Яг одоо дурла гэлээ. Өглөө зүүдэлж сэрж энэ тэр. Хүчтэй дуралжийнаа.



Ийм хөөрхөн, сайхан залуу миний зүрх сэтгэлийг эзэмдэх гэж, намайг нойр,
хоолгүй хонуулах гэж хорвоод мэндэлсэн байнаа.

Ажилын гадаа намайг хүлээж байгаан
Харах царайны хөөрхөн, дуу хоолой нь бүдүүн баргил, хайрлаад хайрлаад ханашгүй,
хацар амы нь зулгааж баймаар жинхэнэ эр хүн байнаа.

Ишш надад дуу дуулж өгөх гэж байгаан хөөрхий
Авьяас энэ тэр бол цул асгаастай, айлын охидуудын зүрхийг шархлуулаастай.
Ишш тэнд нэг хүүхэн энэ залуугийн муур нь болоод төрчихгүй дээ гэж байна ш дээ.

Энэндээ надаас илүү хайртай
Хамгийн гоё хэсэг нь: Зах дээр явж байснаа нэг бөгж авах гэдийн. Тэгсэн чинь найз
 нь өө чи боль л доо, захаас аваад байхдаа яадын. Цаад хүүхэн чинь голий ш дээ
гэсэн чинь. Миний дуралсан ТБ бол өнгө мөнгө биш, сэтгэл зүрх илүүд үздэг
гэдийн нээх хөөрхөн, чимхээд авмаар.

Намайг улаан лоолинд дуртайг мэдцэн байгаам чинь
4 жил найз охингүй байсан гэнээ. Одоо жинхэнэ найз охинтой болж дурлаж,
хайрлалцмаар байнэ гэжий ш дээ. Ах нь тамирчин гэнээ. Ээж, аав нь бол
халгаалалтгүй биз. Тэднийхэн чинь бараг ээж, аавтай нь суусан шиг болдог
гэсэн биз дээ.


Уулзахаараа ингээл ичингүйрээл байжээдий ш дээ
Тэмээчин Бүсгүй нь Тэнгэрийн одонд дурлаад балалжийнаа. Одоо яг Осакад явж
байгаа гэсэн. Ойрхон бол очихгүй юу. Тэгж байгаад АНУ-д уулзанаа хоёулаа тээн.

4 comments:

  1. aaya aaya aayaaa wuuuuuuuu uuuuuuuuu aaya aaya

    ReplyDelete
  2. Няняня, өөлхөн шд. Би наана чинь бас дурлаад л байдаг шд. Миний дурласан залуусын тоо бөөр алдарцөө одоо яаады өнгөрсөн, ккк
    Бүүр зүрх өвтгөж шархиртал дурлуулхы нь яана гэхгүй юу. Сайхаан сайхан дурлах сайхан.

    ReplyDelete
  3. hahhaha nam hoshigoruuldag bn sh deee hahhahahaha wahahaha

    ReplyDelete
  4. Бөбөг мину, Дурлавал залуужнаа гэж, залуужаад байж дээ хоёулаа хэ хэ хэ

    ul tanih busgui мину, хошгируулаагүй ш дээ, нээрэн ш дээ хө, даанч энэ нь намайг тоохгүй нь сайхан юм даа

    ReplyDelete