Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Monday 27 April 2009

VIP

VIP гэж мэдэх үү? Very Important People гэж байгааам мөн үү. Би лав тэгж боддий ш дээ. За тэгэхээр яасан гэхээр 2009 оны 03 сарын 23-ны өдөр би гэдэг хүн чинь хэсэг охидынхаа хамт VIP байранд хонолоо шүү дээ. Амьд явахад алтан аяганаас ус уунаа гэж кккккккккккккккккккккк. Уг нь бол цаг агаарын байдлаас болсон л доо. Манай энд угалз болоод оо. Аймаар аймаар бүр хав харанхуй болоод их хүчтэй шуурга болсон. Аймаар шуурга тавиад гэр маань нурах гээд тэгээд манай охид VIP байр уруу нүүсэн юмааа. Гадаа шуургатай байсан ч гэсэн их хөгжилтэй гоё байсан шүү. Эмэгтэй хүн гэдэг чинь цаанаасаа л их гоё эерэг энергитэй нэг л дөлгөөн тайван намдуухан болхоор нөгөөдүүлээ харж тайвшраал. Хэдүүлээ муушиг тоглоод тэгээд хэн хожсон билээ аан тиийн Түк Түк хожсий ш дээ. Үнэн мундаг би нэг 3,4-рт л орсон байх. За тэгээд тэр VIP байр нь унтлагын өрөөтөй, зочины өрөө гал тогоо хоёр нь цуг угаалгын өрөө нь бас тансан тансаг тэгээд тэр шүүгээ, шкафны ихийг яанааааааааааа. Бараг л шүүгээ, шкафны цуглуулга гэхэд хилсдэхгү й дээ. Манай Нямка нүүж явахад нэг баадантай юм бариад яваад байсийн тэгсэн тэр нь юу байсан гээч хөнжил, дэвсэгр даавуу 2. Үнээр хөдөө, гадаа хонож явсан хүүээн гэж өөр юм билээ шүү. За тэгээд тэр өрөөний тохижилт энэ тэр бол тасарцааан тасарцаан. Би чинь мастер гэрээ л үнэн тасарцан гэж бодоод яваад байсан ш дээ тэгсэн чинь үгүй юм байна. Гэхдээ VIP байранд нэг хонохдд нэг л өөр газар, гадаадад байгаа юм шиг санагдаад байсий ш дээ бүр гайхмаар. Би жаал нөгөөдүүлийгээ явуулаад худлаа цонх уруу хараад за чи зайлаа гээд байсан чинь манай хэд хүн байна гэж бодоол хараад байсан. Учир нь би VIP байранд байгаа болхоор хүнтэй тэгж харьцана гээд яриад байсан байхгүй юу хэ хэ хэ. Тэнд нэг л юм дутуу байсан юу гээч сайхан вино хээх тэрнийг бас гөөмөн их бодсон шүү даанч бар тэр өдөр онгойгоогүйй ээ онцгой байдал заралцан гээд тэгээд дотороо мөрөөдөөл худлаа яриал нэгнийгээ явуулаал байлаа шүү дээ. Аан тийн унтах болоод унтлагын өрөөнд 3 нь унтаад, Оюука, Нямка бид 3 крисэлийг нь нийлүүлж байгаад дунд нь би унтлаа даа. Манай тэр өрөөэд зун, нөгөө унтлагын өрөөнд өвөл, ванны өрөөнд намар байлаа шүү дээ. Шөнө нэг тэмтэрсэн чинь Нямка алга өнгийгөөд харсан баадан нь алга за энэ хүүхэн чинь харин ч нэг биднийг унтуулчаад мурьчдийм байна гээд хаалга уруу хартал миний тавьсан сандал байрандаа байна. Би ч гэр рүүгээ биш залуугийнх уруу л явчихлаа гээд хардаад байсан даа кккккккккккккк. Өглө 5-30 гээд би босоод эргэтэл Нямка маань газар унтаж байдийн тэгсэн шөнө халууцсан гэнээ. Унтлагын өрөөний хэд даарсан гэсэн кккккккккккккккккккккккккккккккккккккккккккккккккк. Тэгээд охид дараалан босоол нүүр амаа будаал би ч оригоороо хурал уруу гал тогоо явсан дааа. Одоо тэгээл хэрэв би VIP байранд амьдардаг бол гээл мөрөөдөөл хүн л юм чинь давраал эхлэнэ ш дээ хэ хэ хэ хэ. Хамгийн гоё нь өглөө бид нар 7 цагийн бүх нийтийн хуралд суучаад Оюука бид 2 нөгөө VIP байрнаасаа юмаа аваад Нямкагийн баадантай юм үлдсэн байхаар нь аваад очсон чинь тэндээсээ нүүцийм үү нээрэн үү гээд харамсаад байсий ш дээ нээх хөөрхөн.

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment