Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Sunday 17 January 2010

Бермудад ажиллавал баяжина

Ард түмээн хэзээ нэгэн цагт Бермудад очиж ажиллах санал ирвэл уухайн тас л зөвшөөрдийм шүү за юу. Хамгийн наад захын ажил л цагийн 15$ байдаг гэнээ. Тэгээд нэг долоо хоног бол бараг 1000$ цалин авна. За тэгээд тооны ухаанаар сайхан үржүүлээд бодкуу юу даа. Найгүй баян болжийгаа биддэээ. Энэ бол хамгийн муу ажил хийлээ гэхэд ш дээ. За тэгээд нарийн мэргэжилийн хүмүүс очвол за за хүнтэй дугараад ч яах уу зүгээр. Би даая, би төлье, би би би би ...............л гээд байх нь тэр ш дээ.
Гэхдээ хүмүүст ажилын виза олдох нь их хэцүү байдаг гэсэн. Гэхдээ юмыг яаж мэдхэв дээ. Нэг өдөр нэг танил чинь санал тавьж магадгүй ш дэээ.
Бүх бараа, хэрэглээний эд зүйлс, хоол унд нь импортоор орж ирдэг болхоор майр үнэтэй гэсээн. Гэхдээ яахав дээ. Болий ш дээ. Яаж ийгээд Монгол хүн байна даа гэсэн хэ хэ хэ. Зочид буудал нь хоногийн 400$ гэсий ш дээ. Аймаар уу? Миа буудал л 200 гэжийлэээ. Жимс идээл сүүдрэвч дор амьдраал мөнгөө хураагаал хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ хэ

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment