Хөдөөгийн байдал шалдар булдар, цагийн улирал ороо, бусгаа, элстэй шанд, буттай цайдмыг дагаж хааяа нэг хар гэрээс утаа суунаглана. Дөрвөн зүг цэв цэлийн уйтгартай, цагаан униар тунана. Зуны лүгхийм халуун эсгий гэрийг шарж, малчин хүний сэтгэлийг бухимдуулна. Айлын хаяагаар үхрийн баас үргэлжилжээ. Үүгээр түүгээр хэдэн тугал оодогнон давхина. Хөлд орохоос аваад, үс цайхын хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан, нүүж, нэг худагийг эргэн тойрон нутагласаар энэхүү ертунцийг эцэслэнэ. Гавж Жамбал хоймор сууж бурхан ном гэж буруу зөв чалчих ба зайсан Намжил гаднаас ирж хууль ёс гэж худал үнэн ярихыг сонссоор өдөр, сарыг улируулна. Тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдэнэ. Гагцхүү өглөө бурханд залбирч, үдэш тэнгэрт мөргөж нэг нас барна. Хуучин хүү хул морин дээрээ хөндлөн сууж, хатируулсаар хүрч ирэв...Д.Нацагдорж

Friday 25 October 2013

Unitel, Univision-ээ нэгжээ авья тэгэх үү

Луйвардах луйвардахдаа оюутан намайг луйвардаад байхдаа яах уу дээ нээрээ.

Энэ Unitel, Univision гэж нэг байгууллагийн MyPhone үйлчилгээ гэж ёстой нэг явцгүй, хүнд худлаа хэлсэн, сонин үйлчилгээ байхымаааааааааа.

9 сард 10 мянган төгрөгөөр дансаа цэнэглэсэн чинь одоо болтол миний нэгжийг өгөөгүй байгаа ш дээ, ямар сонин, луйварчин, хэцүү байгууллага вэ?

Миний данснаас мөнгө нь гараад явцан, тэгсэн нэгж нь байхгүй.

Дээрээс нь энэ iPhone дээрх үйлчилгээ нь авах юм байхгүй. Гаднаас дуудлага орж ирэхээр авч болдоггүй гээд бод доо. Хүмүүс нь ажиллаад л байгаан гэсэн ажиллаад л байгаан гэсэн.

Тэгээд заавал дотроос нь залгана. Тэгээд нэгж авахаар авсан нэгжийг минь өгөхгүй. Одоо бүр утасаа авахаа байсан.

Шалгаад өнөөдөр хариу хэлнээ, таны гар утас уруу залганаа, таны цахим шуудан уруу захидал явуулнаа л гэхийн ээ дээ нээрээ худлаа ярихаа больчуул нээрээнгээсээ манайх хөгжиж магадгүй байх.

Дээр дооргүй худлаа ярихаар чинь одоо яахын бүү мэд.

Хэлэх үг ч алга. Энэ үйлчилгээг сонгосноор би л хохирч байх шиг байна.

Нэгжийг минь өгөөчөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөө нэгжээ авы тэгэх үү? Би мөнгөө төлсөн одоо нэгжээ авья.

Миний өмнөөс очоод хэлээд нэгжийг минь оруулаад өгөх буян нь дэндсэн хүн байна уу? Би өөрөө очвол одоо үсий нь зулгаамаар л санагдаж байна ва ха ха ха ха ах ах аха ха ах аха ха ха.

Бүтэн 2 сар харлаа ш дээ. Арай л нээрээ аймаар байгаа биз. Тэгсэнээ юу гэдэг гээч? Чи энэ хотод байгаа гэрийнхэнээ явуулаад нэгж хийлгэчихгүй юу гэдий ш дээ өмнөөс.

Манай гэрийнхэн хөдөө байдаг, малчин гэсэн чинь яанаа нэг ч хүн хотод байхгүй гэж үү гэж мэгээд ёоооё жинхэнээсээ ёооёоотой ...................


Үгүй одоо нээрээ хэлэх үг алга. Сайн, муу аль нь ч алга. Би хүнээс асуулаа. Байр байшин нь дэлбэрцийм бол уу гэсэн байж байнаа л гэхийн. Одоо бүү мэд.

11 comments:

  1. uu nzaa Gmobile zugeer bdii shdee. Smart phone dr application suulgaad, dugaaraa suulgaad shuud yarichihana. Hamaagui amar ym bna lee, sain ch sonsogddog. Gmobile gd uuriih n app bdiin ih amarhan suuchihdag. MNG-s tseneglehcihsen ch boldog. Gmobile suljeendee unegui yaridag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Гаднаас дуудлага авахгүй нь их миа юмаа. Дөнгөж сая яриад би сая хэрүүл хийлээ.

      Хурдан шийдэж өгнөө л гэж байна.

      Болохгүй бол хугацааг нь дуусахаар өөр оператор сонгохоос.

      Delete
  2. Өө баларсийм бээ чи одоо тэр хэрэглэгчийн утас руу нь залгаад би ийм ийм асуудалтай байнаа би шууд танай хамгийн том үйлчилгээний даргатай чинь ярья миний асуудлыг шууд шийдэж чадах. Тэрнээс танай эргэж залгахыг чинь хүлээвэл нас минь хүрэхгүй нээ. Яг одоо шууд холбоод өг би танай хэрэглэгч танайхыг сонгосноороо хохирч байгаамуу нтр гээд шууд загна. Гэрийнхэнээрээ нэгж хийлгэ нтр гэүл би аль хэдийн мөнгөө төлсөн нэгжээ л авмаар байна дахиж нэгж авч мөнгө үрмээргүй байна танайх яасан хачин газар вэ нтр гээд жоохон уурлаа. Кк би бол шууд л ингэдийн. Тэхгүй бол зарим газар чинь залгана гэчээл алга болчихдог хүн цаана нь хүлээгээд байна гэж боддоггүймуу хаашааийн. Би болохоор мобикомын мобинэтийг хэрэглэдийшд. Гайгүй л байдийн.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Юнител уул нь гайгүй л баймаар юм том газар юм чинь. Би монголд байхдаа интернэтийнх нь модемыг хэрэглэдэг байсийн тэгсэн 1 удаа нэгжээр цэнэглэсэн чинь 2000₮-ын нэгжинд 200мб ч билүү орж ирдэг мөртлөө 250мб дата орно гэж мсж ирсэн мөртлөө 200мб нь л орж ирээд тэхээр нь үйлчилгээний утас руу нь залгаад асуулаа 250мб орж ирнэ гсн мсж ирсэн мөртлөө 200мб ирээд байнаа гсн эхлээл за шалгаад хариу хэлье гэлээ тэгээл хариу хэлэхгүй болохоор нь дахиад залгасан чинь таньд буруу мсж очсон байна 2000₮-ын нэгжинд 200мб л орох ёстой гэв. Дахиал нэгж авсан чинь дахиад 250мб дата нэмэгдлээ гсн мөртлөө л 200мб нэмэгдэв дахиал утасдаал ингээд байнаа танайх урамшуулал нтр-тэй байгаан бол энийгээ системдээ оруул үгүй бол системдээ энэ мсж-ээ зас гээд тэгсэн үйлчилгээний ажилтан нь шууд намайг загнадаг байна шд таньд 2000-д чинь 200мб л орох ёстой тэр чинь орсон байна болоо юм бишүү та хэдийг авах гээд байгаа чих шиг. Уур хүрээд гомдол санал хариуцсан хүн руу нь залгаад танайх чинь яасан хаашааийн хүнд өөрсдөө буруу мэдээлэл өгчөөд тэрийг нь хэлэхээр хүн загнаад байдаг би танайх алдаагаа зас гэснийхээ төлөө та 2000даа тэгээд хэдийг авах гээд байгаан нтр гэж загнуулах ёстоймуу нтр гээд уурлаад тэгсэн тэр хүн нь харин системээсээ засъя тэгээд таньд тэр мсж очсны чинь дагуу дата өгье уучлаарай нтр болсон шд. Уул нь утасны операторын компаниуд үйлчилгээ дээр суурилсан учраас үйлчилгээнийхээ чанарт нилээн анхаараад байх шиг санагддийн. Чи шууд л тэр үйлчилгээний хэсгийн ахлах ажилтан нтр-д нь хандах хэрэгтэй байх.

      Ёооё аймар урт юм болчихжээ уучлаарай кк

      Delete
    2. Болж бүтэхгүй бүх үгээ хэлээд 2 сар болж байнаа хө. Болдог бол очиж агсам тавьмаар л байна. Даанч болохгүй нь сайхан юм даа гэж.

      Юнитэл бол алдым байна лээ. Баян-Өлгийд явж байхад шууд гадаада явж байна гэж тооцоолоол мөнгө идээл, буруу мэдээлэ өгөөл.

      Би ч одоо яриад хэлэх үг алгаа гэдэг болсон. Худалч, хуурамч хүмүүстэй чинь юу ярих вэ дээ одоо.

      Delete
  3. хэцүүтэй хэрэг байна даа, яамаар ч юм

    ReplyDelete
    Replies
    1. Худлаа нэг хэлбэр хөөсөн хүмүүс байдаг ш дээ. Байгууллага нь хүртэл худлаа хэлбэр хөөгөөд сурцан.

      Delete
  4. FB- deer ni bichee, esvel ene bichlegee FB-d ni share hiicheh, olon hun orj uzej bgaa shu dee,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Яанаа бичсий ш дээ. Тэр нь бүр ажилладаггүй юм билээ үнэн инээдтэй.

      Delete
  5. дэлбэрцэн гзар болоод байх шиг байнаа интернет нь яг үхэр тэрэг шиг удаан. Тэгээд утасдаад интернет удаан байна хурдан болгооч гэхээр төхөөрөмжөө унтраагаад асаа гэхээс өөр ямар ч арга хэмжээ авдаггүй. Хэт их шуналтаад олон хэрэглэгч авчаад ачааллаа дийлдэггүй юмуу хайшаан тэр утас авч байгаа охидууд нь зүгээр л мануухай. Би шууд үйлчилгээний чанар хариуцсан даргатай чинь л ярьна гэж хэл тэр оператор охидуудтай юу ч яриад хэрэггүй.

    Юнивишнд гомдож цөхөрсөн хэрэглэгч

    ReplyDelete
    Replies
    1. Зун би нэтийг нь авч байсан. Их тасардаг юм билээ.

      Операторуудаа сургадаггүй нээх сонин газрын. Нөгөөдүүл нь хонь гэхээр өөдөөс ямаа гээл тэгхийн.

      Delete